Till sist verkar det vara dags för H&M:s nya storsatsning att sjösättas.
Nu startar H&M:s nya koncept


Det har ju stormat lite runt H&M under våren. Bland annat har det sagts att företaget inte hängt med i utvecklingen runt näthandeln, något som Dagens PS skrivit om tidigare.
Företagets lansering av ett nytt koncept, kallat Afound, har dragit ut på tiden. Nu verkar det dock vara nära förestående.
En guldkantad realåda på nätet och i den fysiska handeln. Så kan man beskriva konceptet.
Samtidigt deklarerar klädbolaget, som DI Digital kan berätta om, att man öppnar ytterligare fysiska butiker i Göteborg, i Skärholmen strax söder om Stockholm och skånska Kristianstad.
”Parallellt med de två butiksöppningarna lanseras e-handel i Sverige på den digitala marknadsplatsen”, skriver H&M i ett pressmeddelande.

Nya Tiguan laddhybrid R-Line är här. Med upp till 12 mils räckvidd helt på hel och snabbladdning på längre resor är den redo för alla dina äventyr.