Amerikanska fordonstillverkaren Ford gör en satsning på den klassiska modellen Mustang.
Så ska Ford locka fler Mustang-köpare
Mest läst i kategorin
Samtliga elbilmodeller som företaget presenterade i samband med bilmässan i Los Angeles kommer att gå under namnet Mustang, rapporterar Wall Street Journal.
Bland de nya bilarna märks exempelvis en SUV. Det har aldrig tidigare släppts under Mustangs varumärke.
Mustang, som introducerades i mitten av 1960-talet, har fokuserat på motorstyrka.
Den marknaden har dock backat i USA och nu väljer alltså Ford att bredda märket för att nå fler köpare.
Senaste nytt
CONVENDUM BIG OFFICE – fler storbolag väljer CONVENDUM
CONVENDUMs olika Big Office-lösningar lockar några av landets främsta bolag. Fördelarna är många och befriar företag från allt arbete med det egna kontoret. Söker du efter en flexibel och kostnadseffektiv kontorslösning? Kontakta oss här! Fler storbolag väljer CONVENDUM | CONVENDUM
Bokföring för ett smartare företagsliv
Koppla Fortnox till din bank och Skatteverket för en självgående bokföring.