Klädjätten H&M har problem med leveranser från onlinebutiken, och bolagets Facebook-sida fylls nu med klagomål från kunder som inte fått sina produkter i tid. Det rapporterar Bloomberg News.
Kunderna rasar mot H&M på Facebook
Mest läst i kategorin
Av ett klagomål framgår det att leveransen tagit längre tid än sju dagar med ett önskemål om att H&M ändrar sin leveranspolicy från fem till sju dagar till den faktiska i syfte att öka transparensen.
H&M erkänner att man har problem, och hänvisar till ett byggarbete på sitt distributionscenter i Borås vilket har medfört förseningar i Sverige och Norge. Dessa marknader står för cirka sju procent av företagets försäljning, uppger en talesperson.
Talespersonen beklagar även eventuella olägenheter för kunder och hoppas att kunderna visar förståelse.
Senaste nytt
CONVENDUM BIG OFFICE – ökar trivseln på arbetsplatsen
CONVENDUMs olika Big Office-lösningar lockar några av landets främsta bolag. Fördelarna är många, bland annat kan trivseln bland medarbetare öka. Söker du efter en flexibel och kostnadseffektiv kontorslösning? Kontakta oss idag! Stora kontor för stora företag | CONVENDUM
Tänk inte mer på bokföringen (än du behöver)
Byt till Fortnox för en bokföring uppdaterad i realtid, som gör företagslivet smartare.