Dagens PS

PS-Podden: "Lojalitet handlar inte om rabatter"

Mikael af Kleen (bilden) från tillväxtkonsulterna Differ berättar hur man skapar tillväxt och lojalitet i den nya medievärlden.
Mikael af Kleen (bilden) från tillväxtkonsulterna Differ berättar hur man skapar tillväxt och lojalitet i den nya medievärlden.
Marcus Birro
Marcus Birro
Uppdaterad: 11 juli 2018Publicerad: 11 juli 2018

Hur skapar man lojalitet mellan kunder och företag i en digital tid som förändras i rasande takt? Vilka möjligheter har företagen att knyta nya kunder och bibehålla de man redan har?

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Lyssna på Mikael af Kleen från tillväxtkonsulterna Differ när han lägger ut texten om hur man når framgång inom de här världarna.

Det blir allt svårare att nå mottagarna i det nya kommunikationslandskapet. Med Internet, sociala medier och mobilen som vapen kan alla kommunicera och konkurrera med varandra. Många kan nå många, samtidigt och hela tiden. I ett större perspektiv förändras logiken för att skapa lojalitet när den totala transparensen avslöjar allt.

Förändringen är snabb och omstörtande.

Mikael af Kleen är konsulten som målande och helhjärtat beskriver hur den nya teknologin förändrar kundlojaliteter och företags möjligheter att värva nya kunder, och att behålla de man redan har.

Lyssna på hans möte med programledare Marcus Birro i PS-Podden.

Läs mer från Dagens PS - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
Hej egenföretagare! Ekonomisk trygghet även för dig.

Vet du om att du som egenföretagare får värdefull rabatt på försäkringar och avtal som medlem i Unionen? Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs mer
ANNONS
ANNONS

Senaste nytt

ANNONS