Reflektera över jobbet - innan semestern
Inför semestern uppmuntrar jag dig att avsätta en stund för reflektion, innan du tar ledigt. Det är ett sätt att utvecklas både professionellt och personligt. Självreflektion är bra på många plan. Speciellt om du har haft en hektisk period på jobbet. Då är den en bra idé att stanna upp och medvetet tänka efter lite …