Clas Ohlson har lanserat tjänsten Videohjälp med Clas, vilket är en råd- och supporttjänst via videosamtal där kunder kan få direktkontakt med specialister i bolagets egna verkstäder.
Prylkedjan hakar på trend – med egen twist
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
Det framgår av ett pressmeddelande.
“Det kan handla om allt från att byta en bläckpatron till att fixa en krånglande textiltvättmaskin. Med video får vi helt andra möjligheter att guida kunderna. Många problem kan lösas enkelt på distans och med videosamtal behöver heller inte kunderna besöka en butik om de inte vill”, säger kundservicechefen Per Dahler.
Tjänsten är tillgänglig för Club Clas-medlemmar i Sverige, Norge och Finland och videosamtalen går att boka online.
Läs mer från Dagens PS - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
Finwire
Nyheter producerade i samarbete med Finwire
Finwire
Nyheter producerade i samarbete med Finwire
ANNONS
Hej egenföretagare! Ekonomisk trygghet även för dig.
Vet du om att du som egenföretagare får värdefull rabatt på försäkringar och avtal som medlem i Unionen? Kontakta oss så berättar vi mer.
Läs mer
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS