Clas Ohlson har lanserat tjänsten Videohjälp med Clas, vilket är en råd- och supporttjänst via videosamtal där kunder kan få direktkontakt med specialister i bolagets egna verkstäder.
Prylkedjan hakar på trend – med egen twist
Mest läst i kategorin
Det framgår av ett pressmeddelande.
“Det kan handla om allt från att byta en bläckpatron till att fixa en krånglande textiltvättmaskin. Med video får vi helt andra möjligheter att guida kunderna. Många problem kan lösas enkelt på distans och med videosamtal behöver heller inte kunderna besöka en butik om de inte vill”, säger kundservicechefen Per Dahler.
Tjänsten är tillgänglig för Club Clas-medlemmar i Sverige, Norge och Finland och videosamtalen går att boka online.
Nyheter producerade i samarbete med Finwire
Nyheter producerade i samarbete med Finwire
Egen rådgivning för egenföretagare. För dig som är egenföretagare ser vardagen och arbetslivet lite annorlunda ut jämfört med en anställd. Därför har Unionen Egenföretagare en speciell medlemslinje för egenföretagare.