Nätbanken Avanza har problem med sin hemsida, vilket påverkar orderläggningen. Kunder som vill lägga ordrar hänvisas till att ringa in.
Avanzas hemsida strulade – kunder fick ringa in
Mest läst i kategorin
Det rapporterar Dagens Industri.
Uppdatering 10.54: Problemet uppges nu vara löst, och tweeten om telefonmäkleri borttagen.
Vi ryckte tweeten eftersom problemet nu är löst, det går således bra att handla via sajten. Kontakta gärna vår PRO-ansvarig.
— Avanza (@avanzabank) March 18, 2020
Problemet relaterar till värdepappersdata, enligt Avanza, skriver tidningen.
Medan Avanza felsöker problemet med sajten hänvisas kunder till bankens telefonmäkleri – där det nu är högtryck och svårt att komma fram:
P.g.a. högt tryck kan det ta lite längre tid att komma fram till mäkleriet. Tänk dock på att välja alternativ 1 för att komma direkt till mäkleriet (så att du inte väntar på kundsupporten).
— Avanza (@avanzabank) March 18, 2020
Senaste nytt
CONVENDUM BIG OFFICE – ökar trivseln på arbetsplatsen
CONVENDUMs olika Big Office-lösningar lockar några av landets främsta bolag. Fördelarna är många, bland annat kan trivseln bland medarbetare öka. Söker du efter en flexibel och kostnadseffektiv kontorslösning? Kontakta oss idag! Stora kontor för stora företag | CONVENDUM
Tänk inte mer på bokföringen (än du behöver)
Byt till Fortnox för en bokföring uppdaterad i realtid, som gör företagslivet smartare.