Dagens PS

Prylkedjan hakar på trend – med egen twist

Clas Ohlson har lanserat tjänsten Videohjälp med Clas, vilket är en råd- och supporttjänst för kunder via videosamtal. (Foto: TT)
Clas Ohlson har lanserat tjänsten Videohjälp med Clas, vilket är en råd- och supporttjänst för kunder via videosamtal. (Foto: TT)
Finwire
Finwire
Uppdaterad: 11 nov. 2020Publicerad: 11 nov. 2020

Clas Ohlson har lanserat tjänsten Videohjälp med Clas, vilket är en råd- och supporttjänst via videosamtal där kunder kan få direktkontakt med specialister i bolagets egna verkstäder.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Det framgår av ett pressmeddelande.

“Det kan handla om allt från att byta en bläckpatron till att fixa en krånglande textiltvättmaskin. Med video får vi helt andra möjligheter att guida kunderna. Många problem kan lösas enkelt på distans och med videosamtal behöver heller inte kunderna besöka en butik om de inte vill”, säger kundservicechefen Per Dahler.

Tjänsten är tillgänglig för Club Clas-medlemmar i Sverige, Norge och Finland och videosamtalen går att boka online.

Läs mer från Dagens PS - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
Finwire
Finwire

Nyheter producerade i samarbete med Finwire

Finwire
Finwire

Nyheter producerade i samarbete med Finwire

ANNONS
Hej egenföretagare! Ekonomisk trygghet även för dig.

Vet du om att du som egenföretagare får värdefull rabatt på försäkringar och avtal som medlem i Unionen? Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs mer
ANNONS
ANNONS

Senaste nytt

ANNONS