Dagens PS

PS-podden: Hur du får ditt företag att växa.

Jacob Sjönander och Olof Thörnkvist från Triggerbee är gäster i PS-podden med Marcus Birro. (Foto:TT)
Jacob Sjönander och Olof Thörnkvist från Triggerbee är gäster i PS-podden med Marcus Birro. (Foto:TT)
Marcus Birro
Marcus Birro
Uppdaterad: 01 aug. 2018Publicerad: 01 aug. 2018

Ibland när man varit inne på en sida och köpt något så kommer det omedelbart upp reklam för exakt den produkten man just köpt. Hur effektivt är det?

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Många företagare trevar sig fram när det gäller marknadsföring. Ofta handlar det om att kalkylera vad man så att säga “får för pengarna” men lika ofta kan det handla om en osäkerhet inför hur man bör göra för att presentera sig själv eller/och få nya och bibehålla tidigare kunder.

Alla sociala medier är dessutom helt olika. Det är här Triggerbee kommer in.

De hjälper dig som företagare att minska glappet mellan kund och produkt. De är bra på att få en kundupplevelse att fortplanta sig, att locka nya kunder till dig som företagare.

En tydlig trend är att man inom näthandel jobbar hårt för att rikta sig till personen, bli mer noggrann och relevant i sin dialog. Helt enkelt få en bra kundupplevelse där varumärket anpassar sin kommunikation efter besökarens tidigare beteende.

Om detta, och om drivkrafter, om passion, nederlag och framgång samtalar PS-Poddens programledare Marcus Birro med Olof Törnqvist och Jakob Sjönander från Triggerbee.

Läs mer från Dagens PS - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS

Senaste nytt

ANNONS